新界北交通部
「如何回應尖銳問題」徵文比賽

1張相片

為了啟發人員的思考及加強人員與市民接觸時的溝通技巧和避免在執行職務時引起公眾人士不必要的投訴,新界北交通部工作改善小組在去年底舉辨一個名為「如何回應尖銳問題」的徵文比賽。這個活動得到各人員積極參與及支持,收到的佳作良多。經工作改善小組進行初步評選,並得到警察心理服務課高級臨床心理學家李錦華提供的專業意見及協助,最後選出優勝作品,並由署理新界北總區副指揮官趙錦輝主持頒獎典禮。

得獎名單:

警長謝麗強(冠軍)

助理文書招淑娟(亞軍)

女警員何凱欣(季軍)

警員梁文鴻(輕鬆幽默獎)

「冠軍作品」

1.車禍中傷者的母親:「你點解唔同我個仔錄口供先?我唔理,我要你即刻去醫院同我個仔錄口供!」

有其它重要事辦的意外調查組人員回應:「太太,你個仔受傷,依家最重要係送佢去醫院接受治療同俾多時間佢休息,如果依家幫佢錄口供,有可能會影響佢傷勢,都係等佢睇完醫生先,佢心情平伏一,記返事發當時情況都清晰好多,錄口供可以遲一陣再處理,唔須要咁擔心。」

警察心理醫生評語:「能體會當事人擔心的心情,耐心地作出適當的解釋。」

2.違例駕駛者:「呢小意思,點解唔比酌情權,係要告我?你地處長都話唔好告咯!」

你的回應: 「X先生/小姐,我都好明白你心情,不過你都要明白,執法係我地警察責任,如果你/妳能夠俾到一個合理理由,解釋得到你點解要違反交通規例,我考慮運用酌情權,比次機會你/妳。」

警察心理醫生評語:「能表達對方的情緒,再給予適當的解釋,尋求共同看法及互相合作的態度。」

「幽默作品」

1.憤怒的駕駛者:「條路又有修路工程,又唔見有人開工,我已經塞幾個鐘頭車呀!點解仲唔快叫佢開番條路!」

你的回應:「先生/小姐,我明白你依家好谷氣,呢度做完路面工程,要等路面風乾,先至可以比車行,如果唔乾透,又要封過條路再整,又係塞!請你忍耐一啦。」

警察心理醫生評語:「能表達對方的情緒,再給予適當的解釋,尋求共同看法及互相合作的態度。」

署理新界北總區副指揮官趙錦輝頒獎予招淑娟。


<<返回新聞>> <<返回頁頂>>