常见问题

警察招募




答(1): 不会的,所谓有心唔怕迟,我哋嘅辅警学员最大年纪系52岁,都能够成功毕业。所以对于较大年纪嘅投考者无需太担心,喺投考期间,我哋有一班热心辅警义工会举办一啲提升体能工作坊,帮助大家通过体能测试。 而喺训练期间,我哋亦有体能教官,喺体能课堂,以有效及多元化训练方式,循序渐进去提升学员体能,去应付整个训练及未来警务工作。 其实,只要调整好心态,做好准备,体能绝对系能够锻炼的,年龄从来都唔系一个投考障碍。




答(2): 做辅警唔一定要识游水,或要拥有拯溺资格,我哋嘅工作系帮助市民,喺唔同嘅情景发挥所长做到救急扶危嘅使命。




答(3): 喺遴选过程中,所有考生都需通过品格审查,所以,佢哋都需要提交相关工作履历。




答(4): 以辅警基本训练课程,俗称成人班来讲,辅警嘅训练时间集中喺平日嘅2个夜晚 (时间由晚上7点开始)、及/或周末嘅早上 (时间由早上9点开始) ,相信对于大部份嘅成年投考者都唔会系一个问题。喺训练嘅期间,除咗能够兼顾到工作、家庭之外,都能够有充足嘅时间好好温习笔记,所以只要合理嘅时间分配,绝对唔系一个问题。




答(5): 我哋嘅工作系需要面对香港嘅市民,无论喺书写或讲方面对于语文能力都一定嘅要求。 中文语文方面,考生系需要喺中学文凭试取得第二级嘅成绩,又或者喺会考取得E级成绩。 考生如果末能达到以上要求,可以参加由警察招募组举办的中文程度评核试,评估申请人是否具备执行辅警职务所需的中文书写能力。 至于英文方面,考生系需要喺中学文凭试取得第二级嘅成绩,又或者系会考取得E级嘅成绩。




答(6): 当然可以啦,只要你有颗服务香港嘅心,辅助警察队欢迎任何全职,兼职或无固定职业人士投考,所以唔好再犹豫啦!




答(7): 如果学员喺训练期间因正职工作或特别情况未能出席当日训练,可以事先向教官提出缺席申请的。毕业后,你亦可以根据自己的工作或个人时间安排,向所属警区提出可以返工的更份,如果最终因其他原因未能返工,你亦可以事前向所属小队提出取消已申请的更份,所以,辅警工作系充满弹性,完全配合个人工作及家庭安排。




答(8): 我地会尽量配合毕业学员的工作及居住地点以及不同警区的人手需求,作出最适合嘅分配。




答(9): 当然可以喇,辅警提供多元化及弹性嘅返工时间,由四个钟头至八个钟头不等,同事可以根据自己嘅需求弹性报更,绝对能够平衡到屋企同埋正职工作嘅需求。