常見問題

警察招募




答(1): 不會的,所謂有心唔怕遲,我哋嘅輔警學員最大年紀係52歲,都能夠成功畢業。所以對於較大年紀嘅投考者無需太擔心,喺投考期間,我哋有一班熱心輔警義工會舉辦一啲提升體能工作坊,幫助大家通過體能測試。 而喺訓練期間,我哋亦有體能教官,喺體能課堂,以有效及多元化訓練方式,循序漸進去提升學員體能,去應付整個訓練及未來警務工作。 其實,只要調整好心態,做好準備,體能絕對係能夠鍛鍊的,年齡從來都唔係一個投考障礙。




答(2): 做輔警唔一定要識游水,或要擁有拯溺資格,我哋嘅工作係幫助市民,喺唔同嘅情景發揮所長做到救急扶危嘅使命。




答(3): 喺遴選過程中,所有考生都需通過品格審查,所以,佢哋都需要提交相關工作履歷。




答(4): 以輔警基本訓練課程,俗稱成人班來講,輔警嘅訓練時間集中喺平日嘅2個夜晚 (時間由晚上7點開始)、及/或週末嘅早上 (時間由早上9點開始) ,相信對於大部份嘅成年投考者都唔會係一個問題。喺訓練嘅期間,除咗能夠兼顧到工作、家庭之外,都能夠有充足嘅時間好好溫習筆記,所以只要合理嘅時間分配,絕對唔係一個問題。




答(5): 我哋嘅工作係需要面對香港嘅市民,無論喺書寫或講方面對於語文能力都一定嘅要求。 中文語文方面,考生係需要喺中學文憑試取得第二級嘅成績,又或者喺會考取得E級成績。 考生如果末能達到以上要求,可以參加由警察招募組舉辦的中文程度評核試,評估申請人是否具備執行輔警職務所需的中文書寫能力。 至於英文方面,考生係需要喺中學文憑試取得第二級嘅成績,又或者係會考取得E級嘅成績。




答(6): 當然可以啦,只要你有顆服務香港嘅心,輔助警察隊歡迎任何全職,兼職或無固定職業人士投考,所以唔好再猶豫啦!




答(7): 如果學員喺訓練期間因正職工作或特別情況未能出席當日訓練,可以事先向教官提出缺席申請的。畢業後,你亦可以根據自己的工作或個人時間安排,向所屬警區提出可以返工的更份,如果最終因其他原因未能返工,你亦可以事前向所屬小隊提出取消已申請的更份,所以,輔警工作係充滿彈性,完全配合個人工作及家庭安排。




答(8): 我地會盡量配合畢業學員的工作及居住地點以及不同警區的人手需求,作出最適合嘅分配。




答(9): 當然可以喇,輔警提供多元化及彈性嘅返工時間,由四個鐘頭至八個鐘頭不等,同事可以根據自己嘅需求彈性報更,絕對能夠平衡到屋企同埋正職工作嘅需求。